Xarxes per al canvi

És un programa del Consorci d’Educació de Barcelona, amb la col·laboració de Rosa Sensat, Escola Nova 21 i l’ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona, que sumen esforços per la innovació, amb el repte que en tres anys tots els centres educatius de la ciutat puguin estar immersos en algun projecte de millora sostenible des del treball en xarxa.

Xarxes per al Canvi promou i facilita al centre educatiu la participació en una xarxa de centres pròxima territorialment per tal d’afavorir i compartir la transformació educativa dins el mateix centre i de forma sistèmica amb l’entorn.

La nostra escola forma part de la Xarxa 19. Sant Martí, juntament amb les següents escoles:

Escola Bac de Roda, Escola Brasil, Escola Catalònia, Escola Els Porxos, Escola La Caixa, Institut Infanta Isabel d’Aragó, Institut Joan d’Àustria i San Francisco.

L’objectiu principal és compartir les actuacions i projectes innovadors de cada centre i treballar en xarxa per millorar la qualitat de l’ensenyament.

Web de Xarxes pel canvi