INFORMACIÓ DEL SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR. CURS 2026-2027
Els/les alumnes tenen dues modalitats per poder quedar-se a dinar a l’escola:
Com a fix: Preu/dia 7,40€.
|
Com a esporàdic: Preu/dia 8,10 €.
|
Qualsevol gestió referent al menjador escolar es tractarà directament amb la coordinació del menjador els dilluns, dimecres i divendres de 9 a 12 hores de manera presencial, o tots els dies a través del correu del menjador (menjador@escolapoblenou.net)
Si un infant ha de seguir una dieta especial durant tot el curs per motius de salut, o presenta una al·lèrgia a un aliment o grup d’aliments, s’ha de documentar aportant un certificat mèdic a direcció (si encara no s’ha fet) i fer-ho constar en el full d’inscripció.
En cas de dietes esporàdiques cal comunicar-les abans de les 10 del matí mitjançant el correu electrònic del menjador. En cas de que l’infant mostri mal de panxa, diarrea o vòmits es recomana no deixar-lo a dinar a l’escola.
Els alumnes que tinguin rebuts pendents del curs passat no podran gaudir del servei de menjador
Cada dia hi haurà activitats programades que s’adequaran a les característiques del grup, així com al projecte pedagògic del centre i es duran a terme als diferents espais de l’escola en funció de les característiques. Es poden consultar les activitat programades per cicles a la pàgina web de l’escola.
Considerem que al menjador escolar els alumnes han d’aprendre a menjar de tot, per això no es canviarà el menú a cap infant si no és per prescripció mèdica.
Tradicionalment l’escola ofereix un “Menú Mediterrani o basal” tenint en compte les al·lèrgies alimentaries certificades per un professional de la medicina, també ofereix altres menús (ovolactovegetarià/sense carn) que cal sol·licitar mitjançant correu electrònic a la coordinació. En cas de no rebre la petició entendrem que les famílies opten pel menú mediterrani (basal). Els usuaris esporàdics caldrà que ho facin constar al correu electrònic.
Les normes generals que s’aplicaran durant l’horari de menjador seran les mateixes que es contemplen a les Normes d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC), i les específiques d’aquests servei que són les següents:
- Cap alumne/a sortirà del recinte escolar, durant l’horari de menjador sense autorització.
- Es compliran totes les mesures higièniques personals, adequades al Servei d’acord amb els monitors.
- És molt important observar hàbits correctes a taula, com utilitzar bé els coberts, tovalló…
- Els alumnes de I3 caldrà que portin el primer dia de la setmana una bosseta amb un llençol per fer la migdiada i 5 pitets. Cada dia el pitet utilitzat retornarà a casa al final de la jornada lectiva , el llençol us serà retornat a final de setmana.
- Seguint la línia de l’escola, treballant la sostenibilitat, per tal d’evitar l’ús innecessari de paper a l’escola us informem que els menús mensuals es penjaran a la pàgina web del centre.
- Les famílies rebreu dos informes al llarg del curs. Els alumnes de I3 tindran un informe diari.
- L’incompliment de les esmentades normes així com incidir de manera continuada en faltes greus, podrà suposar l’expulsió temporal o, fins i tot, definitiva del menjador.
- L’acceptació d’aquesta normativa es fa indispensable per poder fer ús del servei de menjador.
*Més informació al Projecte de Menjador de l’Escola Poblenou penjat a la pàgina web.


