Recomanacions Cicle Mitjà

RECOMANACIONS CURS 2018-19- Cicle Mitjà

Des de l’escola us volem donar unes recomanacions pels primers dies de curs:

• Recordem que l’horari d’Educació Primària és de 9h – 13h i de 15h – 16’30h. Preguem puntualitat
  • Les entrades i sortides es realitzen per la porta gran del pati. El 1r dia els familiars poden acompanyar als nens nous a la fila. La resta de dies del curs entren sols.
  • Esmorzem al pati de 11h – 11’30h. És important fer un esmorzar saludable. Recomanem fruita (dins d’una carmanyola) i/o un petit entrepà.
  • La bata no s´utilitza diàriament a cicle mitjà, però sí es recomanable els dies de plàstica que s´utilitzin pintures o materials similars.
  • L’escola proporciona tot el material fungible necessari per a plàstica (pintures, papers i cartolines, tisores, pegament, vernís, etc) i el material bàsic per escriure (bolígrafs, llapis, goma, maquineta, colors i retoladors).
  • També donem fulls de papers de diferents dissenys (en blanc, pauta, quadrats…) per a fer l’àlbum de treball de classe.
  • També una carpeta per a portar fulls a casa i a l´escola.
  • Proporcionem una agenda per a organitzar-se, anotar  el que han de portar o fer  i com a mitjà de comunicació entre la família i els/les mestres.
  • Els llibres (català, matemàtiques i anglès) s’han de portar els primers dies de classe. Comproveu que l´ISBN sigui el correcte i poseu el nom i el cognom.
  • Els llibres restaran a l’escola durant tot el curs, però se’ls poden emportar a casa si han d´acabar alguna activitat o els necessiten per consultar. Els han de portar a l´escola el dia que toqui aquella matèria per poder treballar.
  • El servei d’acollida matinal (8 a 9h)  i ludoteca( 16,30 a 17,30) funcionaran des del primer dia.

Recordeu que el dia 6 de setembre a les 9:30 hi haurà una reunió de benvinguda a la que podeu assistir acompanyats dels vostres fills-es