Reunió d’inici de curs

Benvolgudes famílies

Durant el mes de juny us van enviar aquest correu:

Com escola oberta a les famílies  i participativa,  hem organitzat un dia de benvinguda en el que us convidem a venir a l’escola acompanyats dels vostres fills/es abans de que comenci el curs escolar.

Coneixereu els professor/es, veureu les classes i podreu transmetre totes les vostres inquietuds e idees de cara a preparar la reunió que es fa cada any a l’inici de curs.

“BENVIGUDA FAMÍLIA”, es farà el dijous 6 de setembre de 2018 a les 9:30 hores. La durada aproximada serà de 1 hora.

Com tots sabeu l’escola està en un procés de transformació que passa per unes obres que s’estan portant a terme actualment i està previst finalitzar al mes de novembre.

Degut a l’estat actual de les obres es farà la reunió de benvinguda tal i com estava prevista amb tot l’equip de mestres, però no serà possible l’accés a les aules.

Aprofitem per informar que l’escola oferirà servei de menjador normalitzat (càtering fins la finalització de les obres de la nova cuina) des del primer dia de curs.

Atentament

Claustre de mestres de l’Escola Poblenou