BON ESTIU

Moltes gràcies per compartir aquests últims mesos . Ha estat un plaer acompanyar els infants en el seu dia a dia i comptar amb la vostra confiança.

Ara toca descansar, carregar energies i agafar força per començar el proper curs amb moltes ganes i nous reptes.

Que passeu un molt bon estiu! Ens retrobem al setembre!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut