Recomanacions Cicle Inicial

RECOMANACIONS CURS 2018-19- Cicle Inicial

Des de l’escola us volem donar unes recomanacions pels primers dies de curs:

• Recordem que l’horari d’Educació Primària és de 9h – 13h i de 15h – 16’30h. Preguem puntualitat .
  • Les entrades i sortides es realitzen per la porta gran del pati. El 1r dia els familiars poden acompanyar als nens nous a la fila. La resta de dies del curs entren sols.
  • Esmorzem al pati de 11h – 11’30h. És important fer un esmorzar saludable. Recomanem fruita (dins d’una carmanyola) i/o un petit entrepà.
  • Cal portar una bata marcada amb botons que tingui cinta per poder penjar-la.
  • Aconsellem portar una motxilla petita sense rodes.
  • L’escola proporciona el material fungible necessari (carpeta, agenda, llapis, colors,…).
  • Tots els llibres (català, castellà, matemàtiques i anglès) s’han de portar el primer dia. Comproveu que l´ISBN sigui el correcte i poseu el nom i el cognom. Els llibres restaran a l’escola durant tot el curs.
  • A Cicle Inicial es realitza l’activitat de Natació (Jo Nedo) dins l’horari lectiu. Rebreu més informació a l’inici de curs.
  • Els serveis d’acollida matinal (8h a 9h) i ludoteca ( 16,30h a 17,30h) funcionaran des del primer dia.
  • El dimarts 9 d’octubre a les 16’45h farem la reunió de Cicle Inicial on detallarem totes aquestes informacions. Us esperem!!

Recordeu que el dia 6 de setembre a les 9:30h hi haurà una reunió de benvinguda a la que podeu assistir acompanyats dels vostres fills/es.