A LA CLASSE DEL MAR VAM COMENÇAR OBSERVANT TOTS ELS MATERIALS QUE TENIEM I PENSAT QUÈ PODRIEM FER AMB ELLS:
- PODRIEM FER COLORS NOUS!
- AGAFO EL GROC I EL VERMELL I FAIG EL COLOR VERMELL!
- BARREGEM DOS COLORS I AIXÍ TINDREM MÉS COLORS
- PODEM POSAR AIGUA!
- I REMENAR AMB LES CULLERES!
DE SEGUIDA VAN COMENÇAR A SORGIR DIFERENTS HIPÒTESIS! AIXÍ QUE ENS VAM POSAR LA BATA COM A BONS CIENTÍFICS I CIENTÍFIQUES I VAM COMENÇAR A PROVAR COSES!
(COM QUE A ALGUNES I ALGUNS ENCARA ENS COSTA POSAR-NOS I CORDAR-NOS LA BATA, ENS AJUDEM ENTRE TOTES I TOTS)
I ENS VAM POSAR AMB LA FEINA! PRIMER VAM FER-HO EN GRAN GRUP, I VAM DECIDIR QUANTA AIGUA I QUANTES GOTETES DE COLORANT TIRAVEM ALS GOTS
AMB ELS TOVALLONS VAM FER UN “XURRO ” I VAM PENSAR QUÈ PASSARIA SI EL POSESSIM A DINS ELS GOTS
- ES TRENCARÀ EL PAPER!
- ES FIQUEN ELS DOS COLORS AL PAPER
- ES BARREJARAN ELS COLORS
- ES FICARAN ELS DOS COLORS A LA VEGADA
- ES QUEDARÀ MULLAT
- HO PODEM PROVAR!
AMB MOLTA EMOCIÓ VAM ESPERAR A VEURE QUÈ PASSAVA…
I VA COMENÇAR LA MÀGIA!
TENIEM MOLTES GANES DE TORNAR-HO A PROVAR, AIXÍ QUE ENS VAM DISTRIBUIR PER LA CLASSE PER PARELLES I HO VAM TORNAR A FER.
VAN PASSAR VÀRIES COSES, DES DE BARREGES DE COLORS FINS A COLORS QUE ES TOCAVEN A LA PART ALTA DEL PAPER… PREGUNTEU ALS VOSTRES PETITS EXPERIMENTADORS COM ELS HI VA ANAR!!
PER FINALITZAR, VAM FER UN RELAT MITJANÇANT UNA SEQÜÈNCIA EN PAPER ENDREÇANT IMATGES D’AQUEST MOMENT. D’AQUESTA MANERA ENDREÇEM EL NOSTRE PENSAMENT I MILLOREM AMB EL LLENGUATGE ORAL
SI FEU CLICK A LA SEGÜENT IMATGE PODREU VEURE I DESCARREGAR TOTES LES IMATGES D’AQUEST EXPERIMENT.
FINS AVIAT FAMÍLIES!