Sortides

Sortir  de  l’escola  ens  permet  experimentar  la  realitat  individualment, compartir l’experiència amb els companys i les companyes, transferir els aprenentatges  fets dins de les aules i a la inversa, partint del contacte amb l’entorn generar nous centres  d’interès  o  motivacions  per  a  l’aprenentatge  significatiu  i  contextualitzat.  Les  sortides escolars tenen un valor pedagògic indiscutible. Les NOFC contemplen que  cal  disposar  de  les  autoritzacions  per  a  les  sortides  escolars  dos  dies  abans de la mateixa. En el cas de les sortides locals informarem a  les  famílies  via  agenda  escolar,  donat que es firmarà una autorització a inici de curs per poder realitzar-les.