Consell escolar

El Consell Escolar és un dels òrgans de representació de tots els sectors de la Comunitat Educativa. Actualment, el nostre Consell Escolar està configurat, d’acord amb les nostres Normes d’Organització i Funcionament per:

• La Direcció de l’escola que exerceix la presidència: Pietat Vega.
  • La Cap d’estudis: Núria Mas.
  • Sis representants dels mestres: Isa Cañabate, Sonsoles García, Ernest Landa, Míriam Martín, Sergi Pérez i Marta Udina.
  • Cinc representants de les famílies: Jordà Amunategui, Anna Artigas, Meritxell Marimón, Xavi Millàn i Núria Vallés.
  • Un representant de l’AFA: Cristina Torrecilla.
  • Una persona del sector PAS: Joan Graells.
  • Una representant del PAE: Leti Pérez.
  • Una representant de l’Ajuntament: Juan Jurado.
  • La secretària de l’equip directiu, qui té veu però no vot: Dèlia Parent.

En total formen part del Consell Escolar 18 persones.

Recordeu que podeu fer arribar propostes al sí del Consell Escolar a través dels representants de cadascun dels sectors de la Comunitat Educativa.

ACORDS DEL CONSELL ESCOLAR

Per tal que tota la Comunitat Educativa en sigui coneixedora, fem extensiu un certificat que recull els acords presos en cadascuna de les sessions del Consell Escolar.