Cultura Digital

Al Pau Vila entenem les Tecnologies d’Aprenentatge i Coneixement (TAC) com una eina al servei de la millora dels processos d’ensenyament-aprenentatge. El nostre objectiu no és només ensenyar a utilitzar la tecnologia, si no amb la tecnologia.

És per això que, en els darrers cursos, estem transformant aquesta visió al centre. Hem dotat a totes les aules d’un “espai TAC”, on els i les alumnes disposen d’ordinadors i/o portàtils. També s’ha fet una gran inversió en Pantalles Interactives, tant dins les aules com mòbils, que podem utilitzar en diferents espais. Comptem també amb tauletes digitals, molt utilitzades tant en els treballs per racons com en d’altres situacions d’aula.

Pel que fa als espais destinats a l’ús de les TAC, comptem amb una aula d’informàtica i un espai audiovisual, amb diferents pantalles de croma per fer enregistraments i fotografies.

Des de fa uns anys l’alumnat de 5è i 6è disposa d’ordinadors portàtils personals que han sigut cedits pel Departament d’Educació.

Ús de la Pantalla Interactiva i les tauletes Activitat a la Pantalla Interactiva Ús de les tauletes a l’aula Tauletes al pati