Setmana carnavalera 🎉

Quina setmana més divertida: gresca i xerinola per tot arreu!!!!

Divendres va arribar el Rei Carnestoltes, i els Delegats i Delegades de l’escola ens van preparar un vídeo que van penjar a la web de l’escola.

Cada dia, hem seguit les consignes i hem fet una desfilada a la classe. L’objectiu era perdre la vergonya, fer gresca, divertir-se… I ho hem aconseguit.

• Dilluns: si t’agrada molt dormir, en pijama has de venir.
  • Dimarts: si a l’escola dimarts vols assistir, amb un petinat divertit has de venir.
  • Si als teus pares vols assemblar, vestit d’un ofici hauràs d’anar.

Aquí us deixo el recull dels vídeos de les desfilades que hem fet a la classe i de l’assaig del ball de comunitat.

Aquest any, com que la temàtica d’escola són els 40 anys, les disfresses tenen a veure amb cadascuna de les dècades. Cada comunitat s’ha ocupat de representar una dècada, i els Mitjans i Mitjanes fem la del 2000 al 2010. Entre els nivell ens hem organitzat per tal de mostrar la música, fets històrics i invents rellevants de la dècada.

La classe de l’Univers, hem representat la DESCOBERTA D’AIGUA AL PLANETA MART, un fet que està relacionat amb el nostre projecte d’aula. La performance tractava de fer apareixer aigua a Mart quan passava el robot espacial.

Un cop ja estàvem organitzats, des de dilluns hem anat confeccionant les nostres disfresses:

A més a més, hem estat assajant una petita coreografia pel dia de la rua, per tal de poder mostrar la nostra disfressa i la nostra performance de forma autónoma.

I el dijous al matí hem fet la mostra de les disfresses amb la comunitat de mitjanes i mitjans, però sobretot hem ballat i gaudit de valent.  I, per acabar, dijous a la tarda hem estat fent tallers de maquillatge i de màscares.

Ha estat un Carnestoltes diferent; sobretot perquè hem trobat a faltar la participació i col·laboració de les famílies. Però degut a la situació que estem vivint, hem hagut de fer algunes renúncies i aquesta, malauradament ha estat una d’elles.

Tot i així estem contents i contentes d’haver pogut celebrar aquesta tradició amb la nostra Comunitat.

FELIÇ CARNESTOLTES A TOTES I A TOTS!!!!