Els alumnes de 2n a Mas Gorgoll.

La setmana passada els i les alumnes de segon van viure l’experiència de marxar de colònies a Mas Gorgoll. Aquesta casa de colònies es troba a Palamós, per tant, vam poder aprendre molts aspectes relacionats amb el mar, els animals marins i la pesca entre d’altres.

Abans de marxar havíem d’enllestir l’organització, així doncs entre tots i totes vam realitzar els grups de les taules del menjador, repartir-nos les tasques pròpies dels àpats, les habitacions, etc.

Durant els dies que vam estar de colònies vam conèixer la Manuela, una ostra que necessitava la nostra ajuda. També vàrem poder visitar el Museu de la Pesca i la Llotja, tot i que aquesta última en trobar-nos en temps de veda no estava en funcionament. A la platja  descobríem els minerals que formen la sorra, les diferents temperatures que té segons si està més a prop o més lluny o més profunda o més superficial, els animals que habiten els espigons… Un munt de coses interessant ens envoltaven!

Han estat uns dies genials que tots i totes recordarem amb alegria!