Teatre a l’Escola

Una mica d’història sobre el teatre a la nostra escola…

El teatre a la nostra escola ha tingut i té un paper molt important. Considerem que és una eina que ajuda a millorar moltes habilitats socials i emocionals dels alumnes. A través del teatre aconseguim:

– Aprendre a expressar-se i a escoltar.
– Descobrir els personatges d’un conte o història.
– Dominar el cos i de la veu per a millorar la comunicació.
– Desenvolupar la imaginació jugant a ser personatges fantàstics.

A part d’aquests aspectes més personals, el teatre a l’Escola Montbui és tot un èxit: poder gaudir d’obres preparades pels mateixos alumnes en diferents actes i celebracions, és un luxe. Els alumnes es converteixen en els autèntics protagonistes i ens fan passar una bona estona amb les seves representacions. Imagineu-vos el què suposa per un alumne de 3 anys, veure com el seu germà gran està dalt de l’escenari.

La persona responsable que tot això sigui possible és en Ferran Puertas encarregat de dinamitzar l’activitat.