Educació Ambiental

“LES PILES QUE APILO”

Un cop més volem continuar amb el projecte de cura del medi ambient que portem a terme a l’escola, participant en la campanya de recollida selectiva de piles, bateries i acomuladors esgotats.

Dins d’aquesta campanya durant el mes de març participarem en el concurs “Les piles a l’Apilo”. Es tracta de recollir el màxim nombre de piles, bateries i acomuladors durant un mes.

Us adjuntem la circular tot animant-vos a participar-hi. També us facilitem l’enllaç de la pàgina web on trobareu més informació de la campanya http://www.apilo.cat/

RECICLEM ANELLES

Els alumnes de l’Escola recullen les anelles de plàstic. A final de curs, les portem a la Fàbrica ITW Hi Cone de La Garriga on les reciclen per tornar-les a fabricar. A l’Escola que en recull més quantitat d’anelles, la premien amb un obsequi pel centre.

Cada curs, els alumnes de CS1 visiten les instal.lacions de la Fàbrica ITW Hi Cone a La Garriga. Els hi expliquen el funcionament del reciclatge d’anelles. També visitem la Deixalleria per conèixer on hem de classificar cada tipus de deixalla.

Un cop arribem a l’Escola, els alumnes de CS1 s’organitzen per grups i preparen una exposició per anar a explicar a totes les aules d’Infantil i Primària la importància de reciclar. A part de l’exposició, alguns grups també preparen alguna activitat pràctica i d’altres activitats digitals.

Recordem que a cada planta de l’edifici de l’Escola trobareu un “arbre” on podeu depositar les anelles.

TINGUEM CURA DELS JARDINETS

Els alumnes de l’escola han creat diferents rètols per tenir cura dels jardinets i patis de l’escola. Els han anat a col.locar ells mateixos.