Natació P5

Quin dia i en quin horari hi anem?

ELS DIJOUS DE 9 a 9.45h

Com ens organitzem?

A les 9 menys 5 del matí les famílies han de portar als seus fills/es a les instal.lacions del CN Caldes, on les mestres els esperaran per entrar a la piscina.Un cop acabada la sessió de natació, tornen a l’escola en autobús.

Per un bon funcionament es demana puntualitat a l’hora d’arribada.

Què cal portar?

Cal portar el banyador posat, roba còmoda (poseu una veta o goma amb el nom a la jaqueta) i una motxil.la amb el material següent: casquet de bany, tovallola o barnús, xancletes, bossa de plàstic per la roba mullada, calces o calçotets i l’esmorzar.

PER EVITAR PÈRDUES I EQUIVOCACIONS CAL QUE MARQUEU TOTA LA ROBA AMB EL NOM.

I si un dia un/a alumne no pot fer natació?

En aquest cas, cal que els porteu a l’escola entre les 10h45′ i les 11h o bé el podeu portar a les 9h a la piscina i s’esperarà amb els mestres mentre els seus companys fan natació.

Com s’avalua?

Els monitors/es agrupen els alumnes segons el seu nivell de natació. A l’informe a les famílies, dins l’apartat de Descoberta d’un mateix, trobareu escrit el color de dofí o cavallet en funció del nivell assolit.

Els alumnes rebran el dofí o cavallet que, si voleu, podeu cosir a un costat del banyador. Junt amb l’informe, s’adjunta un document amb l’explicació dels continguts assolits.

CLUB NATACIÓ CALDES

Zona esportiva Les Cremades, s/n