PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ 2021-22   NOVETATS

NO ENS FUNCIONA EL TELÈFON FIXE,

SI US PLAU TRUQUEU AL MÒBIL: 659. 949. 623

5è. COLLAGE

Els nois i noies de 5è hem fet un collage a l’àrea de plàstica.
El collage és una creació artística feta d’elements diversos (retalls de diaris, teixits, etc.) enganxats sobre paper, tela o fusta. El collage ha estat utilitzat per a artistes com: Picasso, Matisse,… Llegeix més»

Escola. 9è CONCURS DIBUIXOS MATEMÀTICS ABEAM

Com cada any, l’escola ha participat en el concurs de dibuixos matemàtics ABEAM. Aquest curs, l’obra d’una alumna de 1r ha resultat finalista en la seva categoria. A continuació us mostrem el dibuix seleccionat i titulat com a: “Simetries i fugida de formes”.

1r. SORTIDA AL CRAM

El dimecres 12 de maig, els alumnes de 1r vam anar d’excursió a la platja on vam esmorzar i jugar de valent amb la sorra, desprès vam anar a visitar el CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins) on vam aprendre moltes coses sobre com ajudar aquests animals.  Vam dinar a la platja on una tempesta de sorra ens va fer la guitza posant-nos sorra al dinar i ens vam arrecerar com vam poder, va ser tota una aventura tot plegat!