Benvinguts/des a l’Escola Montbui

Si vols anar més ràpid, camina sol;
si vols arribar lluny, ves acompanyat.
                                                                      proverbi africà

VA DE TEATRE

Divendres 10 de maig es va representar l’obra de teatre Va de llops, portada a terme pels alumnes de P5. La primera expressió que em ve al cap a mesura que van passant les escenes és: quina feinada! A continuació, un somriure d’emoció veient la innocència entranyable que desprenen els petits actors a dalt de l’escenari. I un cop s’han acabat els merescuts aplaudiments, no puc evitar reflexionar sobre el que he vist. I el que he pogut veure ha estat inclusió, solidaritat, esforç, treball, emoció, alegria, il·lusió, superació, vèncer les pors, igualtat, grup, treball en equip, concentració, responsabilitat, ajuda, cooperació, respecte…

Aquest és el valor pedagògic que té el teatre. El que compte no és el resultat final, sinó el camí recorregut, el procés per aconseguir els objectius marcats pels docents.

Felicitar a les mestres per la seva excel·lent feina i als alumnes per fer-nos gaudir tant amb el seu treball! Enhorabona!

4t. FUNDACIÓ ANDI

El passat 19 i 20 de febrer la fundació Andi (Associació síndrome de Down i Discapacitat Intel·lectual de Sabadell)  va venir a l’escola a fer-nos un taller per tal de sensibilitzar-nos davant la Síndrome de Down. Gràcies al material que ens va portar, els vídeos… Llegeix més»

4t. ROBÒTICA

Amb la finalitat d’introduir-nos al món de la robòtica, el centre de recursos ens va oferir el següent material: Un Probot i 4 Lego wedo. A l’escola ja disposàvem d’un Mbot.
Vam poder crear, observar i programar els robot per tal que seguissin les nostres ordres.
Amb… Llegeix més»