Benvinguts/des a l’Escola Montbui

Si vols anar més ràpid, camina sol;
si vols arribar lluny, ves acompanyat.
                                                                      proverbi africà

Preinscripció curs 2020-21

Apunteu-vos: Formulari
Documentació i criteris de prioritat:
Oferta de places escolars:

Full de preinscripció:

Calendari de preinscripció i matriculació: El termini de presentació de sol·licituds previst per al segon cicle d’educació infantil i primària serà del 23 de març al 1 d’abril.

ESCOLA. ACTIVITATS DE LA SETMANA

Iniciem una setmana plena d’activitats!  El dimarts, 11 se celebra el dia Internacional de la dona i la nena científica. Per aquest motiu, al llarg de la setmana, a totes les classes es portarà a terme una activitat científica amb plaques de Petri.
Dimarts, 11.  P5A… Llegeix més»

FORMACIÓ. a+a+ Festival

El cap de setmana del 14 i 15 de desembre, els companys del grup de treball del baix Montseny van organitzar una jornada de germanor per als participants dels diferents grups a+a+.
Vam gaudir d’una jornada per compartir materials i propostes matemàtiques de tot tipus: geometria… Llegeix més»

5è. FORMIGUES COOPERATIVES

Formigues cooperatives és un projecte telemàtic cooperatiu, on alumnes de diferents escoles de Catalunya després d’experimentar reptes cooperatius a la classe d’educació física n’inventen de nous, els comparteixen amb altres escoles, els proven, els milloren i  fan una valoració.
Aquest curs els alumnes de 5è de… Llegeix més»