Benvinguts/des a l’Escola Montbui

Si vols anar més ràpid, camina sol;
si vols arribar lluny, ves acompanyat.
                                                                      proverbi africà

2n. MÚSICA PRIMER TRIMESTRE

En les primeres sessions de música hem treballat el ritme, ho hem fet amb el cos, amb les nostres sabates i també amb gots de plàstic. Ens ho hem passat molt bé!

Durant l’entrada de la tardor hem cantat cançons i hem ballat una cançó amb molt de ritme per treballar el so i el silenci.

Gaudiu mirant aquest recull d’imatges!

1r. CERCANT LA TARDOR PER CALDES

El 9 de novembre els nens i nenes de 1r vam sortir a cercar la tardor per Caldes de Montbui. Vam fer una excursió molt bonica pel camí de les Llambordes i fins i tot vam viure una aventura pels camins del bosc. Vam esmorzar i dinar a les instal·lacions del Pasqualet. Ens va agradar molt, que bonica és la tardor a Caldes!

Cliqueu la imatge següent per veures les fotografies:

5è. DIBUIXEM OMBRES

Els alumnes de 5è hem fet un nou treball d’educació visual i plàstica. Es tractava de portar un animal, vehicle, ninot… de joguina i repassar-ne l’ombra.
Ens han quedat uns dibuixos molt bonics i ens ha agradat molt aquesta feina!

EDUCACIÓ FÍSICA CONFINADA

Durant aquest temps que hem estat confinats heu demostrat que amb esforç, valentia i creativitat  també es pot fer activitat física a casa, per això us mereixeu  l’última recompensa.
Esperem que us agradi, els vostres mestres d’Educació Física: Carlos i Carles.

PRIMER:

SEGON: