El treball per racons és una metodologia que consisteix en organitzar l’aula en diversos espais on l’alumnat, distribuïts en petis grups, realitzen activitats simultànies de manera autònoma. Els ajuda a saber organitzar-se, a planificar-se la feina i, alhora, guanyar en seguretat i confiança. També ajuda als professionals a poder portar a terme activitats més individualitzades.
-Aquest primer trimestre hem treballat diferents tècniques artístiques: l’aquarel·la, la tempera amb pinzell, la tempera amb les mans, els playcolor, les ceres toves, entre d’altres;
-Hem descobert que quan féiem un petó amb el pinzell sucat en pintura molt aigualida, la gota de pintura que anava caient, dibuixava una línia vertical; també hem fet línies verticals amb el pinzell com si fos la pluja que queia dels núvols;
-Hem treballat la motricitat fina, pas previ a l’escriptura: retallant i moldejant plastilina, enfilant peces i macarrons, jugant amb pius, etc;
-Hem jugat a fer contruccions amb el Kapla, llistons de fusta, cilindres, i diferents materials.
-També ens hem endinsat en el món de les lletres: hem classificat lletres d’entre un munt de taps, hem buscat lletres per l’escola, entre d’altres activitats.
A continuació us deixem un recull de fotografies!