6è. EXPOSICIÓ EDAT MITJANA

A l’Escola Montbui s’ha portat a terme un projecte basat en l’Edat Mitjana, que ha culminat en la creació d’un museu medieval. Aquest museu ha estat íntegrament elaborat i protagonitzat pels alumnes de sisè, oferint una visió autèntica i immersiva de l’època medieval.

Aquest esdeveniment ha proporcionat una oportunitat a les famílies, les quals vam convidar, per conèixer i valorar el treball dels alumnes, així com per experimentar de primera mà l’aprenentatge immersiu que s’ha produït en aquest context.

Els alumnes de sisè han après sobre diversos aspectes de l’època medieval, com ara el feudalisme, l’arquitectura, la societat, la cultura, la música, les creences i la salut. A través de la seva participació en la creació del museu medieval, han adquirit coneixements profunds sobre aquest període històric i han desenvolupat habilitats en investigació, creativitat i presentació.

En resum, el museu medieval de l’Escola Montbui no només ha estat una expressió del talent i la dedicació dels alumnes, sinó que també ha estat una experiència enriquidora que ha permès comprendre millor la complexitat i riquesa de l’Edat Mitjana. A més ha servit com a exemple inspirador de col·laboració entre alumnes, famílies i personal docent.