6è. L’ESCOLA A LA RÀDIO. 2n PROGRAMA

Ahir dos grups d’infants de sisè van gravar el 2n programa de l’Escola a la Ràdio d’aquest curs. Els temes principals dels quals van parlar van ser: el Saló del Manga, l’hípica Equànim i la natació. També es van dedicar a fer una recomanació de viatges tenint en compte les seves experiències i fins i tot, van explicar la vida d’un youtuber molt famós: YosoyPlex. El segon grup va parlar sobre els videojocs Five Night at Freddy’s i Riders Republic i van explicar el projecte de ludopati de l’escola. També van comentar la sèrie Ninjago i van parlar del jugador de futbol Lamine Yamal.

Com ja sabeu, el programa s’emet en directe a l’emissora Ràdio Caldes (107.8 FM) els dimarts a les 11:30h, però per si no heu tingut l’oportunitat d’escoltar-lo, us fem arribar l’enllaç al Podcast a continuació: Programa 30/1/24