4t. PRESENTACIÓ PROJECTE FORMIGUES COOPERATIVES

Formigues cooperatives és un projecte telemàtic cooperatiu, on alumnes de diferents escoles de Catalunya després d’experimentar reptes cooperatius a la classe d’educació física n’inventen de nous, els comparteixen amb altres escoles, els proven, els milloren i fan una valoració. L’objectiu a part d’aprendre a cooperar és conèixer els companys/s de les altres escoles de Caldes, per això, al final del projecte es farà una trobada on els alumnes de les escoles participants practicaran reptes cooperatius al camp de futbol de Caldes.

Aquest curs els alumnes de 4t de l’escola participem en el projecte compartint formiguer amb les escoles de Caldes el Calderí i el Farell. Aquest primer trimestre l’hem dedicat a provar diferents reptes cooperatius i muntar la presentació que ja hem enviat a la resta d’escoles i que us compartim, esperem que us agradi.