Fotos de grup-classe a l’escola
06/05/19Dilluns 13 de maig al matí la fotògraf Olga Grassot vindrà a l’escola per fer la foto de grup-classe del curs 2018-19. Les fotos podreu passar a buscar-les per la seva botiga. Els nens i nenes que aquest dia tenen educació física no cal portar xandall, poden venir vestits sense xandall.
Gràcies
El fotògraf ens informa que si hi ha algun/a alumne/a malalt o que no ve a l’escola aquest dia, tindrà l’opció de fer-se la foto un altre dia més endavant.




Dijous 2 de maig els/les alumnes de 5è anem d’excursió per Palamós per conèixer les platges de Llevant. Ruta pel litoral des del Castell de Sant Esteve, cala S’Alguer, cap a la Fosca fins al poblat ibèric de Castell. Ens acompanyen en Raúl i en Jofre de Medi ambient. La sortida és només de matins. Tornem a les 13 h a l’escola.






