Els alumnes de 4t van a l’ Espai del peix
13/11/18
Reporters La Vila
El dijous 15 de novembre els nens i nenes de 4t van a l’espai del peix. Faran un taller que ha organitzat l’ Ajuntament de Palamós.
Amb aquesta activitat coneixeran les diferents espècies de peix , i de quina manera es pesca… Llegeix més»





