Treball per Projectes

Els projectes a l’escola formen part del dia a dia a l’aula.

Hem anat creixent a l’hora de treballar per projectes. En un primer moment, els vam començar a l’àrea de Medi, que és on a tots els cicles es fan més projectes, però ben aviat vam veure que eren molt motivadors i la quantitat de coneixements que adquirien les nenes i nens i vam decidir implementar-los en altres àrees o bé transversalment.

Així doncs, tenim el projecte del NOM DE LA CLASSE, on a partir d’aquest tema es treballen diferents temes de manera globalitzada. Aquest nom es tria per votació a cada classe després de fer la presentació de diferents opcions per part dels alumnes i una tria final.

A Educació Infantil es tria el nom d’un animal. A Cicle Inicial, enguany hem treballat l’Univers i sobretot el nostre Sistema Solar. A Cicle Mitjà, cada any es treballa un pintor diferent, el seu estil, l’època on es desenvolupen les seves creacions, etc. I a Cicle Superior, els nens i les nenes escolleixen autors literaris, llegeixen algunes de les seves obres i a l’igual que tota la primària, la porta de la classe es guarneix amb un motiu relatiu a l’autor.

També tenim com a fix el treball del PROJECTE DEL MONOGRÀFIC D’ESCOLA, que es desenvolupa especialment durant el segon trimestre i que acaba en una gran “Festa” on es fan exposicions de treballs fets a classe i mostra de danses apreses a EF i sobretot a Música, una tarda de primavera.

(Clica a la imatge)