Material Escolar

Llibres socialitzats
A la nostra escola fem servir llibres socialitzats. Els llibres de text són una guia i una eina entre d’altres que utilitzem en el nostre dia a dia.
Cada any s’informa a les famílies de la quota que ha d’abonar per gaudir dels llibres socialitzats. Les famílies sòcies de l’AMPA tenen descomptes a les quotes.

Ús de l’agenda
S’utilitza l’agenda com a sistema de relació diària i bàsica entre la família i l’escola, us preguem doncs: les reviseu sovint i signeu les notes que se us adreci des de l’escola; doneu l’autorització necessària en cas que el vostre fill o filla hagi de sortir sol de l’escola durant l’horari lectiu.

Cap dels vostres fills o filles podrà sortir sol de l’escola sense la vostra autorització per escrit; comuniqueu al tutor o tutora amb antelació, si abans de l’acabament de les classes, l’heu de venir a buscar. En cas que sigueu pare o mare d’un dels petits i porteu alguna nota escrita per la mestra, caldrà que el vostre fill/a, entri a l’escola amb l’agenda a la mà i oberta per la pàgina que correspongui.

Equipament esportiu
El dia que els alumnes tinguin Educació Física o Psicomotricitat hauran de portar obligatòriament la samarreta blava (es compra a l’escola), pantaló de xandall blau marí i calçat esportiu. Si per algun motiu no pot realitzar esforços o està lesionat s’ha de fer saber mitjançant l’agenda escolar i aportant un certificat mèdic.