Tallers Artístics

El llenguatge visual i plàstic és molt important i nosaltres a l’escola el treballem des dels TALLERS ARTÍSTICS.

I és que els infants en saben molt d’art!  Nosaltres endrecem el que saben i els orientem cap a nous coneixements.

A Educació infantil, totes les classes disposen d’una franja d’horari dedicada a l’expressió artística. Aquí experimenten amb diferents tècniques adaptades a cada edat. Sobretot són tècniques manipulatives, amb mans i estrits per als menuts, i complementat amb espais d’expressió artística o dramatització, psicomotricitat i música.

A Primària ja comencem amb els tallers intercicles. Es treballen totes les tècniques del currículum durant els dos anys de cicle i en diferents tallers. Entenem aquests tallers com una visió àmplia del llenguatge visual, plàstic i musical i tenim present també l’expressió corporal, les tecnologies d’aprenentatge i comunicació o la música i la dansa.

Barregem els alumnes de 1r i 2n d’una banda, 3r i 4t de l’altra i els 5è i 6è per a que passin pels diferents tallers artístics cada trimestre.

En acabar la Primària, l’alumnat ha passat per les diferents tècniques i nivells i han pogut gaudir d’un ampli ventall d’experiències artístiques.