PORTES OBERTES 2021

Benvolgudes famílies,

Estem treballant en el format de Portes Obertes d’aquest any que, degut a la situació actual, hauran de ser en un format diferent a l’habitual.

A finals de gener o començaments de febrer tindrem llest el format per poder informar-vos-en. Us recomanem que reviseu el lloc web sobre aquelles dates i/o ens contacteu per tenir aquesta informació.

Cordialment,

Equip Directiu.

TORNEM! Segon trimestre i nou any!

Avui hem començat un nou trimestre, amb energies renovades i moltes il·lusions per compartir.

Mirant enrere deixem el 2020, un any molt complicat amb grans canvis i dificultats.

Ens hem hagut d’adaptar tots: mestres, alumnes i famílies i hem col·laborat plegats per fer de l’escola un espai segur en el dia a dia. Hem après a sumar esforços i volem animar-vos a no baixar la guàrdia.

Ens agrada retrobar-nos i seguir compartint moments a la nostra escola, ja sabem tots quin valor té aquest regal.

Bon dia i bon any a tots i totes.

Nadal 2020

Mireu quin vídeo més maco us hem preparat!

Els nens i nenes, personal de cuina, monitors i monitores, personal de neteja, consergeria i administració, i tot l’equip docent de l’Escola Josep Maria Jujol us desitgem BONES FESTES i un FELIÇ ANY NOU.

Bon Nadal!

DIADA MUSICAL DE SANTA CECÍLIA

Avui dilluns celebrem a l’escola una diada musical on els alumnes de sisè ens regalen un concert gravat integrament a l’escola.

Que la música ens acompanyi, ara i sempre.

Salut i salutacions

CASTANYADA 2020

Estimades famílies Jujolaires!

Compartim amb vosaltres el vídeo que recull les activitats fetes durant el passat divendres 30 d’octubre.

Les Castanyeres de Jujol van visitar als nostres alumnes, vam fer molts dibuixos, jocs, balls i cançons. Un dia diferent on les castanyes no hi van faltar.

Ens hagués agradat compartir, com sempre, aquesta festa amb vosaltres però la situació actual no ho ha fet possible.

Desitgem que us agradi aquest vídeo!

Equip de mestres