Monogràfic

Cada curs escolar ens plantegem un tema d’interès general, bé per la seva importància, bé per la seva actualitat, que és treballat per tot l’alumnat del centre i durant tot el curs.

El tema es considera de manera transversal i des de totes les àrees del curriculum. El professorat planifica activitats molt diverses des de la plàstica a les màtemàtiques, des de la llengua extrangera a la música, totes elles relacionades amb el tema general.

La feina realitzada durant el curs acaba concretant-se en una gran exposició de treballs distribuïts per diversos espais de l’escola. S’exposen els treballs més significatius o més vistosos elaborats a totes les classes. Aquesta exposició s’obre a les famílies per la seva visita i d’una manera molt especial el dia de Sant Jordi. Aquest dia, a més a més se celebra una festa a l’escola oberta també a les famílies amb activitats musicals, teatrals, plàstiques, etc. amb un contingut molt lúdic i sempre relacionades amb el tema triat.

En els darrers cursos s’ha treballat al voltant de temes com l’any Mozart, l’alimentació sana, contes d’arreu del món, les colles de cultura a Gràcia, l’astronomia, la Mediterrània fins i tot hem millorat el nostre pati!Logo Bicentenari

El curs 2016-2017 hem dedicat el nostre monogràfic a la commemoració del Bicentenari de la Festa Major de Gràcia. Cliqueu a l’enllaç i mireu les imatges de la festa!

L’any 2018 hem celebrat l‘Any Europeu del Patrimoni Cultural; així que aquest curs 17-18 hem aprofitat per treballar els diferents aspectes culturals d’Europa, com per exemple els diversos tipus de gastronomia, l’art, l’arquitectura, les tradicions d’alguns pobles o la literatura europea. Mireu el recull fotogràfic I no us podeu perdre el vídeo!

Recull de revistes