PLA DE REOBERTURA ED INFANTIL

Tal i com sabreu, a partir del dia 8 de juny serà possible la reincorporació de l’alumnat d’Educació Infantil els pares o mares dels quals necessitin el recurs de l’escola com a mesura de conciliació de la vida laboral i familiar en un espai d’acollida.

És per aquest motiu que podran venir a l’escola els nens i nenes que tinguin al pare i mare treballant fora del domicili familiar sense possibilitat de flexibilitzar-lo o acollir-se a altres mesures de conciiació laboral i familiar. Creuarem les dades de les que disposem amb la informació que heu anat facilitant a les tutores per verificar si realment heu de fer ús del servei.

Els nens i nenes estaran atesos per un/a docent de l’escola, no necessàriament el tutor/a per tal de garantir l’atenció telemàtica que dona continuitat al trimestre.

L’organització i les concrecions són les següents:

HORARI

Entrada gradual de 9:00 a 9:15 per carreró del carrer Miquel Martí i Pol.

Sortida gradual de 12:40 a 12:55 per carreró del carrer Miquel Martí i Pol.

** No hi ha servei d’acollida ni de menjador.

** Les famílies NO accedireu a les instal·lacions del centre.

REQUISITS

Declaració responsable signada per pare o mare.

Absència de símptomes compatibles amb COVID-19.

Informació al centre sobre COVID-19 en entorn familiar.

Cartilla vacunes actualitzada.

Presa de temperatura al matí.

** Els grups seran estables, les famílies NO poden portar als nens i nenes de forma discontínua ni puntual. Heu d’entendre que cal saber el nombre estable per organitzar els nostres recursos humans.

QUÈ CAL PORTAR

Motxilla amb joguines pròpies de casa: etiquetades, de plàstic, sense peces.

No bata.

Ampolla aigua o cantimplora.

Crema solar posada i gorra.