PLA DE REOBERTURA 6è

Tal i com sabreu, a partir del dia 8 de juny serà possible la reincorporació de caràcter VOLUNTARI de l’alumnat de 6è per tal de donar suport a la finalització d’etapa i tancar l’acompanyament del pas a secundària. En el nostre cas, s’oferirà la presència voluntària els dies 8, 10, 15 i 17 de juny.

Els nens i nenes estaran atesos per un/a docent de l’escola, no necessàriament el tutor/a per tal de garantir l’atenció educativa telemàtica que dona continuitat lectiva al trimestre. Cal tenir clar que no es faran classes de matèries escolars.

Una vegada doneu resposta, els grups seran estables. Això vol dir que l’alumnat no decidirà dia a dia si assisteix o no. És una qüestió important perquè delimita la necessitat de personal docent assistent i dona la traçabilitat necessària en aquesta fase de desescalada.

Disposarem dues franges horàries inicials, però en base a les vostres respostes, es podran reagrupar els nens/es i sintetitzar-ho en una única franja.

L’organització i les concrecions són les següents:

HORARI:

Dies 8, 10, 15 i 17 de juny.

Alumnat voluntari ordre de llista num 1-13 de 6è A: de 9:30 a 11:00 accés i sortida per Avinguda Pare Andreu de Palma.

Alumnat voluntari ordre de llista num 1-13 de 6è B: de 9:30 a 11:00 accés i sortida per Avinguda Pare Andreu de Palma.

Alumnat voluntari ordre de llista num 14-26 de 6è A: de 11:30 a 13:00 accés i sortida per Avinguda Pare Andreu de Palma.

Alumnat voluntari ordre de llista num 14-26 de 6è B: de 11:30 a 13:00 accés i sortida per Avinguda Pare Andreu de Palma.

** No hi ha servei d’acollida ni de menjador.

**  Les famílies NO podreu accedir a les instal·lacions del centre.

REQUISITS

Declaració responsable signada per pare o mare.

Absència de símptomes compatibles amb COVID-19.

Informació al centre sobre COVID-19 en entorn familiar.

Presa de temperatura al matí .

QUÈ CAL PORTAR

Motxilla amb estoig amb elements necessaris, tisores i pega.

Ampolla aigua o cantimplora.