PLA DE REOBERTURA 6è

Tal i com sabreu, a partir del dia 8 de juny serà possible la reincorporació de caràcter VOLUNTARI de l’alumnat de 6è per tal de donar suport a la finalització d’etapa i tancar l’acompanyament del pas a secundària. En el nostre cas, s’oferirà la presència… Llegeix més»

PLA DE REOBERTURA ED INFANTIL

Tal i com sabreu, a partir del dia 8 de juny serà possible la reincorporació de l’alumnat d’Educació Infantil els pares o mares dels quals necessitin el recurs de l’escola com a mesura de conciliació de la vida laboral i familiar en un espai d’acollida.
És… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

1: Empleneu la sol·licitud.
Podeu fer-la amb ordinador, tauleta o telèfon mòbil. Cliqueu AQUÍ.
Codi de centre: 08042810
 2: Envieu el resguard de la sol·licitud i la documentació escanejada o fotografiada a l’Escola.
Quan realitzeu la sol·licitud us podreu descarregar un resguard. Envieu una copia d’aquest resguard a a8042810@xtec.cat, juntament… Llegeix més»