Propostes d’aprenentatges a tv3 i Catalunya Ràdio

Acord entre TV3 i Catalunya Ràdio amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya vol promoure continguts que puguin contribuir a l’aprenentatge dels alumnes a través dels programes del canal Super3 i de diferents espais de Catalunya Ràdio i d’iCat.

Seguretat Ciberseguretat Situació COVID-19

Agència de Ciberseguretat de Catalunya
Atenció! Us transmetem l’últim comunicat d’alertes de seguretat entorn Situació COVID-19. Us fem arribar aquesta informació perquè prengueu les mesures de verificació, contenció i erradicació que considereu adients. Aprofitant la situació actual amb el COVID-19, diversos grups cibercriminals han realitzat campanyes enfocades a… Llegeix més»

mSchool Toolbox

Troba les aplicacions didàctiques classificades i valorades per educadors de la comunitat Toolbox.
mSchool Toolbox et facilita l’accés a un contingut mòbil educatiu de qualitat. Troba les millors apps i experiències a l’aula.