Colònies 6è a Amposta Parc

Els i les alumnes de 6è hem compartit 3 dies a l’Amposta Parc, al Delta de l’Ebre. Hem fet activitats lúdiques, esportives i de coneixement de l’entorn.
Ens ho hem passat molt bé aquests dies anant en bici, navegant amb caiac, muntant a cavall, …és segur… Llegeix més»

PORTES OBERTES A LA PISCINA

Benvolgudes famílies, com ja sabeu el final de curs s’acosta i ha finalitzat l’activitat de piscina.
L’alumnat de primer ha après moltíssim, i el millor de tot és que ho ha fet gaudint amb la resta de companys/es.
Ens satisfà veure que s’ho han passat molt bé,… Llegeix més»

FEST@-LAB

El proper dijous 13 de juny els i les alumnes de 6è participarem  a la FEST@-LAB, al CC Ribera Baixa i CC Jardins de la Pau. Compartirem tota la feina feta en el programa Investiguem, inventem per ser més sostenibles d’Interseccions.
El 15 i 16 de… Llegeix més»

Activitat del Klub Infantil Tecnològic al CC Ribera Baixa

DISSABTE 18 DE MAIG
Suma’t al Klub Infantil Tecnològic per experimentar amb les tecnologies de forma divertida i creativa. Jugar amb robots, fer circuits electrònics o crear videojocs són algunes de les activitats que podràs fer si t’apuntes al KIT.
En aquesta activitat utilitzarem diverses aplicacions de realitat augmentada i… Llegeix més»

Atletisme al Sagnier 5è

El dia 6 de maig els alumnes de 5è vam anar a les pistes Moisès Llopart del CEM Sagnier a fer proves d’atletisme. Vam poder practicar:

• Salt d’alçada
  • Llançament de javelina (amb vòrtex)
  • Cursa de tanques
  • Salt de llargada
  • Cursa de relleus (4 x 60)

Vam aprofitar molt bé el dia… Llegeix més»