Streaming des de la teulada de l’escola

L’alumnat de 5è de l’escola ha viscut la instal·lació de les plaques solars a la teulada amb la il·lusió dels reporters que retransmeten notícies al món. La vinculació dels infants amb l’ODS 11 “Aconseguir que les ciutats i els assentaments humans siguin inclusius, segurs, resilients i sostenibles” és el focus del seu projecte de curs, i els ha interpel·lat de forma directa.

Les ciutats han de planificar el seu desenvolupament d’una forma sostenible i participativa, vetllant per la protecció del patrimoni cultural i natural, assegurant la integració territorial i aportant respostes integrals i resilients als riscos derivats del canvi climàtic i altres possibles desastres o crisis. Quina sort tenim de ser del Prat!!!

Avui a la tarda farem un streaming des de la teulada de l’escola. Connectarem amb el Iago, enginyer al càrrec de la instal·lació. Estigueu pendents de la connexió des de les xarxes socials!!!