DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Divendres 30 de gener vam celebrar el dia de la no violència i la pau a l’escola.

Els/les alumnes de la classe dels Cargols i de les Cargolines van encetar una reflexió i un seguit d’activitats a partit del curt The brigde.  Van posar veu als personatges del curt, els van representar, van buscar possibles solucions al conflicte plantejat, van reflexionar al voltant del significat de la paraula PAU, van fer un dibuix de la seva interpretació i ho van classificar en El pot de la Pau o en El pot de la No Pau. El que hi van posar a dins, ho anirem treballant al llarg del curs.

RECULL FOTOGRÀFIC