Día de la Música 21 de juny a l’escola Municipal de Música de Rubí

Benvolguts, benvolgudes,

El pròxim dimarts 21 de juny serà el Dia de la Música. Per celebrar-ho, des de l’escola hem organitzat diverses activitats pel centre de Rubí per tal d’apropar la música a tota la ciutadania i esperem que tothom pugui gaudir-les al màxim.

–        17.30 a 18.30 h Música al vestíbul de l’Estació dels Ferrocarrils. Actuacions d’alumnat adult i el Consort de Vent de l’Escola de Música.

–        18 a 21 h Piano per a tothom a la plaça dels Jutjats (C. Pere Esmendia). La fundació del Concurs Maria Canals de Barcelona portarà un piano de cua per a tothom que hi vulgui tocar.

–        19 a 21 h Escenari ple de música (Plaça Dr. Guardiet). Podrem gaudir d’unes actuacions de grups de l’escola com el Cor Jove, Diversmusic, el Grup de Guitarres i el Combo d’E. Mitjà que, juntament amb algunes entitats com l’Obrador Coral de Rubí, el Cor del Casal d’Avis i el Coro de la Asociación Rociera Andaluza de Rubí, faran una vetllada molt especial per concloure aquest dia.

No hi falteu!

Escola Municipal de Música de Rubí Pere Burés