Projecte de convivència

El Projecte de convivència té com a missió contribuir a l’èxit personal, acadèmic, social i laboral de tot l’alumnat.
Els objectius generals són:

• Assegurar i garantir la participació, la implicació i el compromís de tota la comunitat escolar.
  • Ajudar cada alumne a relacionar-se amb si mateix, amb els altres i amb el món.
  • Potenciar l’equitat i el respecte a la diversitat de l’alumnat en un marc de valors compartits.
  • Fomentar la mediació escolar i la cultura del diàleg com a eina bàsica en la gestió del conflicte.
  • Fomentar una cultura de la pau i la no-violència, juntament amb els valors que fan possible preservar i enriquir la vida de totes les persones.

El projecte educatiu de la nostra escola ha estat aprovat en sessió de Consell Escolar el 31 de maig de 2021.

feu clic a la imatge per llegir el Projecte de convivència.