Legiland

Benvolgudes famílies,

Des del curs passat, a 3r i 4t de Primària, hem iniciat un nou Projecte d’Innovació anomenat Legiland.

Aquest projecte pretén fomentar la lectura entre els infants, i conseqüentment millorar la seva comprensió lectora. Es tracta d’una plataforma digital que conté llibres, articles i altres lectures en català, castellà i anglès.

Hi ha més de 1.000 propostes de lectura de tota mena per a captar l’interès de qualsevol lector, i cadascuna d’elles va acompanyada de qüestionaris de comprensió lectora, creats segons criteris PISA (Programa per a l’Avaluació Internacional del Alumnes). Aquestes activitats permeten que la lectura pugui focalitzar-se en acompanyar l’alumne/a i dinamitzar la lectura del grup.

La plataforma Legiland disposa d’un sistema de punts, nivells, avatars i medalles. A més, proposen nous reptes, històries, activitats i concursos per a dinamitzar la lectura i desenvolupar l’hàbit lector.

Entenem la lectura des de la diversitat: al catàleg hi ha tota mena de lectures per a qualsevol classe de lector infantil-juvenil des dels 6 anys fins als 16 anys, hi ha lectures adaptades i es pot configurar cada perfil d’alumne per a personalitzar la seva experiència a la plataforma Legiland.

La lectura és clau per a l’adquisició de nous aprenentatges i per prosperar a la vida. Acompanyeu-nos en aquest viatge!