Comiat de la Rosa, Cap d’estudis

Ahir vam acomiadar a la nostra Cap d’Estudis. La Rosa, després d’una llarga trajectòria professional, es jubila. Són molts anys de tasca docent i de feina feta amb responsabilitat i dedicació.

Volem agrair-li tots els anys de feina a la nostra escola, va ser tutora, directora i cap d’estudis. Sempre amb amabilitat i il·lusió per la feina. Moltes gràcies, Rosa, aquí sempre tindràs casa teva.

Durant el mes de juliol, la nostra nova Cap d’estudis, la Remei Borrull, començarà la seva tasca i ben segur, continuarà el nostre projecte educatiu amb la mateixa dedicació i il·lusió. La Remei és membre del nostre equip docent des de fa molts anys i coneix de primera mà l’organització i funcionament de l’escola. A més, compta amb uns valors d’emprenedoria i innovació educativa que seran cabdals per tirar endavant el projecte de la nostra escola en una societat en constant evolució i plena de reptes educatius.

Fent clic a la imatge trobareu l’àlbum “Comiat Rosa” a l’apartat d’Activitats conjuntes.

1. Gisela Rodríguez

Feliç jubilació Rosa!!!!

Molt agraïts per la teva dedicació i empenta quan mes ho vam necessitar. El teu únic any amb el càrrec de directora ens va fer alleugerir un procés que estava paralitzat i que ens va fer sentir que no estàvem sols.

Rep una forta abraçada i el nostre carinyo per sempre.

Familia Rufé Rodríguez