Projecte de Direcció

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, aquest curs vaig estar nomenada Directora de l’escola de manera provisional. Us vull donar les gràcies per tot el suport que he tingut per part vostra. Ara ja us puc informar que, oficialment, el meu Projecte de Direcció ha estat aprovat per una comissió avaluadora per tal de portar-lo a terme durant els propers quatre cursos.

Un dels meus principals objectius és continuar treballant per mantenir els bons resultats educatius de la nostra escola. La nostra feina està donant molt bons fruits i volem seguir en aquesta línia.

Aquí us deixo un resum del Projecte de Direcció per tal qui li pugueu fer un cop d’ull. Així mateix, també us deixo una petita presentació, que és una mica més amena.

Tinc moltes ganes, força i il·lusió per tirar endavant aquest projecte. Estic convençuda que podem seguir creixent com a escola, juntament amb la col·laboració de les famílies, de l’alumnat, de tot l’equip docent de mestres, de l’AFA, del personal de serveis de l’escola, els monitors i les monitores de menjador i activitats extraescolars, les Administracions educatives i el Personal d’Administració i Serveis.

Aquest projecte busca la complicitat de tota la comunitat educativa. Volem que Ca n’Alzamora continuï sent una escola acollidora i oberta a l’entorn que permeti respondre als reptes que planteja l’educació del segle XXI.

“Si vols anar ràpid, fes-ho sol. Si vols anar lluny, fes-ho acompanyat.”

Moltes gràcies pel vostre suport,

Xènia Pérez Forcada

Projecte de Direcció