Activitats a I3

Estimades famílies,
Ja podeu veure les fotos del mes d’abril de la classe dels conills i els cavalls. Hem fet moltes activitats a l’escola, però, sobretot, hem gaudit d’allò més de les actuacions i performance que han preparat els alumnes de cinquè, amb motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi.
Fent clic a la imatge trobareu els següents àlbums de la classe dels conills: “Activitats diverses”, “Descobrim el color taronja”,”Plantada de primavera”, “Taller d’Art Joan Miró”, “Setmana de Sant Jordi”, “Sant Jordi psicomotricitat” i els àlbums de la classe dels cavalls: “Comencem el projecte dels cavalls”, “Sant Jordi”, “Han portat cucs de seda” i “Més activitats”.