VIDEOTRUCADA AMB TURQUIA

Un cop rebudes les cartes de Turquia, els i les alumnes de 6è vam tenir l’oportunitat de fer una videotrucada amb els nostres amics i amigues del projecte, el passat dijous 21 a les 18h de la tarda.

L’objectiu era compartir i aprendre sobre dues festes importants que es celebren el 23 d’abril en ambdós països: “Sant Jordi” a Catalunya, i el “Dia Nacional de la Sobirania i dels Infants” a Turquia.

Al llarg de la videotrucada vam formular i respondre preguntes sobre les dues festes, posant a prova les nostres habilitats en la llengua anglesa. Malgrat que degut a l’horari no hi va poder assistir tothom, es pot dir que va ser una activitat molt motivadora i enriquidora.

Imatge de Alexandra_Koch, de Pixabay.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>