PENSAMENT COMPUTACIONAL I ROBÒTICA A CICLE MITJÀ!

Durant el primer trimestre, a l’estona de tallers matemàtics l’alumnat de cicle mitjà ha estat aprenent amb els jocs de Pensament Computacional (com el Scotiie & Go, com el Mouse Mania o com el Robot Turtles) i amb el Lego Wedo 2.0 (robòtica).

La Robòtica Educativa és un mitjà d’aprenentatge, en el qual participen les persones que tenen motivació pel disseny i construcció de creacions pròpies (objecte que té característiques semblants a les vides humanes o animal). Aquestes creacions es donen primerament de manera mental i posteriorment de manera física, les quals són construïdes amb diferents tipus de materials i controlades per un sistema computacional, els quals s’anomenaran prototips o simulacions.

Us adjuntem les fotografies de les activitats. Veureu quines cares d’interès i quanta motivació!😁

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>