FEM VIDEOTRUCADES AMB ESCOLES DE TURQUIA I ROMANIA

Un cop escrites i rebudes les cartes de Turquia i Romania, les classes de 4t i 6è han tingut l’oportunitat aquests darrers dies de fer una videotrucada amb els nostres amics i amigues del projecte eTwinning.

L’alumnat de 4t va realitzar l’activitat el passat divendres 7 de juny. I pel que fa a les classes de 6è, la connexió va tenir lloc el dilluns 10 al migdia.

Al llarg de la videotrucada els infants es van presentar, van explicar algunes informacions sobre els països d’origen i van formular i respondre preguntes als seus “penpals” o amics/gues de correspondència.

Un cop més, han ficat a provat les seves habilitats en la llengua anglesa i han vist la importància d’aprendre un idoma estranger com és l’anglès.

Cliqueu sobre les imatges per veure les fotografies.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>