CS- Gimcana matemàtica

Avui a l’escola Els Estanys celebrem el Dia de les Matemàtiques. Els i les alumnes de cicle superior ens hem dividit en grups per resoldre els reptes de la gimcana matemàtica. Les diferents proves matemàtiques estan per tota l’escola, mesurem, calculem, llegim biografies de matemàtics importants, fem servir l’enginy, observem i treballem plegats per a fer-ho el millor possible. A mesura que resolem els reptes, anem a la  taula de control on ens entreguen una peça de trencaclosques si superem la prova, i un altre repte per resoldre. Ens ho estem passant molt bé!