
Aquest dissabte 20 de juny, s’ha celebrat a Barcelona el torneig de robòtica de la WRO. L’escola hi ha participat amb 2 equips. Ambdós equips, després d’aconseguir la màxima puntuació, s’han classificat per a la final estatal que es celebrarà a Andorra el proper mes de setembre.
Enhorabona!


