L’ajuntament informa:

Davant la recomanació del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, la suspensió del servei de transport escolar a tota la comarca del Baix Empordà i la impossibilitat de garantir el servei de menjador, S’ANUL·LA l’activitat docent de dijous 23 de gener de 2020 a les dues llars d’infants municipals, a les tres escoles de primària del municipi, a l’institut Ridaura i al Programa de Formació Professional Inicial.

Rodet elàstic

Els alumnes de sisè hem treballat l’energia i la seva  transformació.

A més d’altres experiments, relacionats amb aquest tema, ens hem fabricat un rodet elàstic per tal de comprovar la transformació de l’energia elàstica en cinètica.

Sketchup amb Realitat virtual

Aquest primer trimestre, els alumnes de sisè, han creat una casa virtual, a escala real, amb el programa de disseny 3D Sketchup. Van començar dissenyant una cadira, després la taula, el menjador, i finalment la resta d’habitacions. Aquesta setmana hem passat alguns dels dissenys a la Realitat virtual amb l’Unreal. D’aquesta manera els alumnes han pogut viure en primera persona com quedaria la casa.

Per veure les fotos, cliqueu aquí

Els alumnes de cicle inicial fem cagar el Tió

Ja fa uns dies que el Tió va arribar a l’escola i li hem estat donant menjar. Avui, desprès del pati, no hi era! Tió a on ets? a on t’has amagat!? l’hem buscat per tota l’escola i finalment l’hem trobat al gimnàs, que entremaliat! ens havia ben espantat!

Hem cantat la cançó que més li agrada i… quina sorpresa! Ens ha cagat un munt de jocs per a cada classe i unes xocolatines…mmmmmm que bones!

Anem al teatre!!

Els nens i nenes d’infantil hem anat a veure els “Pastorets” a Castell d’Aro. Els autobusos ens han portat al pavelló a veure el teatre. Ens ho hem passat “pipa” veient els dos pastorets que ens explicaven la història i es disfressaven de diferents personatges. I de tornada, hem vist el “caganer”. Voleu veure algunes fotos??

Tallers de CS: Els videojocs

Aquest primer trimestre, en el taller de videojocs, els alumnes han fet un tast de diferents jocs:  Toki Tori (trencaclosques en 3D), Moss (trencaclosques en RV), Portal (lògica), Keep Talking and Nobody Explodes (comunicació) i Beat Saber (coordinació en RV). En parelles han hagut de comunicar-se, resoldre problemes, solucionar conflictes,…

Com a cloenda hem gravat les partides del Beat Saber amb Realitat Mixta.

Tallers a CS: Anem de viatge

Durant el primer trimestre, un grup d’alumnes de 5è i 6è han realitzat el taller: Anem de viatge. Han triat un destí i l’han situat al món, han pensat unes dates, un mitjà de transport, l’allotjament, llocs d’interès,… Finalment han fet un pressupost  real i ho han explicat als companys. Han anat a Dubai, Roma, París i al Marroc.