Treball previ a l’English Day

Durant aquests últims mesos, l’alumnat de 6è ha anat desenvolupant una sèrie de tasques relacionades amb l’English Day, que es va celebrar aquest dimarts 6 de març.

Primerament, varen haver d’ordenar una sèrie de lletres per endevinar quina obra de teatre veurien: “sleeping beauty” (bella dorment). A continuació, varen recordar com era la història per, posteriorment i en grups, reinventar i modernitzar la història. Tot això fent servir l’anglès com a llengua vehicular. Finalment varen triar una versió per cada classe. Com a obsequi per tota la feina desenvolupada i tot l’esforç dedicat, tot l’alumnat de 6è ha rebut una llaminadura en forma de cor i de llavi.