IV English Day 2024

Aquest dimarts, l’alumnat de 6è va gaudir d’una jornada lúdica: varen assistir al IV English Day del Baix Empordà. Juntament amb altres escoles, varen fer una sèrie de workshops (o tallers) emprant l’anglès com a llengua vehicular. Un cop acabats aquests tallers, varen esmorzar tots junts. A continuació varen anar caminant fins al Teatre Municipal La Gorga per veure la obra de teatre en anglès “Sleeping beauty or not” (una versió moderna del clàssic conte de la bella dorment). Un cop finalitzada la obra de teatre, varen poder fer preguntes als actors. Finalment, varen dinar tots junts i varen estar jugant a la platja gran de Palamós.

Va ser una jornada molt divertida i aprofitosa!