Maleta viatgera

S’ha entregat a l’alumnat de 1r curs que fan Religió la MALETA VIATGERA, en la qual les famílies hi trobaran llibres de consulta i gaudi relacionats amb els continguts i activitats que porten a terme els seus fills a classe de Religió. Cada setmana se l’emportarà una nena o un nen diferent. S’haurà de retornar el dilluns següent (després d’una setmana). Es tracta d’una activitat més perquè la família estigui informada i connectada amb l’escola i les accions formatives que hi tenen lloc.

Les nenes i els nens de 1r han celebrat enormement l’arribada de la Maleta Viatgera; un estri per descobrir, reviure i conviure.