JOCS DE TAULA AL PATI

Les nenes i els nens de l’Escola Els Estanys ara disposen d’una nova proposta al pati amb jocs de taula adequats per aquest moment.

Les estones d’esbarjo de la nostra escola ens serveixen per esmorzar, xerrar i compartir experiències. Els patis són també per saltar i córrer, socialitzar, respirar, passejar, pensar, sentir, aprendre… En definitiva, gaudir.

Tal i com podeu apreciar en aquestes fotografies, resulta gratificant constatar que aquestes estones son compartides sense cap distinció d’edat ni de gènere. Més enllà de la importància del que succeeix a la taula, pren rellevància tot allò que s’esdevé al voltant de la mateixa, entre iguals.