Educació Viària a 4t

L’alumnat de 4t de primària ha dut a terme dues sessions d’educació viària impartides per la Policia Local del municipi.

A la primera sessió ens han explicat com és d’important el nostre comportament a la via, que cal posar atenció a l’entorn i sobretot ser conscients dels perills que hi pot haver. També ens han ensenyat actuacions bàsiques davant d’un accident.

A la segona sessió han treballat la normativa municipal de trànsit en un circuit exterior on els alumnes han sigut els protagonistes damunt els seus patinets.