e-Twinning project

Els alumnes de 3r de primària durant aquest trimestre s’han enviat fotos i vídeos amb l’escola de Turquia dins el projecte e-Twinning, una iniciativa inclosa dins del programa Erasmus+ de la Unió Europea dedicat a l’educació, formació, joventut i esport. Aquest intercanvi permet als infants practicar l’anglès i establir vincles significatius amb els seus companys d’una escola a Istanbul, creant una experiència enriquidora i intercultural per a tots. A l’enllaç podreu veure el vídeo que han fet els nostres alumnes saludant als companys de Turquia.